کرونا در یک قدمی کادر درمانی بیمارستان امینی لنگرود ، بی تفاوتی نماینده مجلس به همشهریان!

به گزارش مجله آزمون اول، یک فعال جهادگر گیلانی گفت: کادر درمانی بیمارستان امینی لنگرود به جای لباس های ایزوله، از گان و دستکش به تعداد محدودی استفاده می کنند و همچنین شیلد ایمنی پزشکی و ماسک n95 وجود ندارد.

کرونا در یک قدمی کادر درمانی بیمارستان امینی لنگرود ، بی تفاوتی نماینده مجلس به همشهریان!

یک فعال جهادگر گیلانی در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، با اشاره به شرایط بیمارستان امینی لنگرود و کمبود تجهیزات لازم برای کادر درمانی گفت: یکی از مسائل این بیمارستان، کمبود تجهیزات مانند ماسک و لباس ایزوله است و این در حالی است که با وجو این محدودیتها، کادر درمانی این بیمارستان تا به امروز برای مقابله با ویروس کرونا کم نذاشته اند.

وی ادامه داد: با شیوع بیماری در شهرستان، نیرو های جهادی برای کمک به پرستاران در بیمارستان حاضر شدند، اما با کمبود شدید لباس و ماسک مجبور شدیم جهادگران را از بیمارستان خارج کنیم. در حال رایزنی برای تهیه لباس هستیم و بعد نیرو های جهادی مشغول به کار خواهند شد. البته بیمارستان به غیر از تجهیزات اولیه، با کمبود دارو هم روبرو شده است.

این فعال جهادی شرح داد: کادر درمانی بیمارستان امینی به جای لباس های ایزوله، از گان و دستکش به تعداد محدودی استفاده می کنند و همچنین شیلد ایمنی پزشکی و ماسک n95 وجود ندارد.

وی تاکید کرد: متاسفانه مردم سطح شهر باید با قیمت های بسیار بالایی مواد ضد عفونی کننده، ماسک و دستکش تهیه کنند؛ به طوریکه حتی قیمت ماسک n95 با کیفیت پایین را تا 70 هزار تومان هم خریداری کرده اند.

این جهادگر گیلانی اظهار داشت: بیمارستان امینی با کمبود شدید پرستار روبرو است؛ به همین دلیل به جهادگران آموزش های مقدماتی کمک های اولیه داده شده تا کمک حال پرستاران باشند.

وی در ادامه اضافه کرد: بیمارستان امینی در حال حاضر سه پزشک متخصص و چند پزشک عمومی دارد که با این حجم بیمار کرونایی و کمبود پرستار کفایت نمی کند. با تکمیل ظرفیت تحت های بیمارستان قرار شده مجموعه فرهنگیان برای پذیرش این بیماران آماده شود.

این جهادگرگیلانی خاطر نشان کرد: اگر بیمارستان شهید مرتضی حسین پور در شهرستان لنگرود احداث شده بود تا کنون مورد بهره برداری گرفته بود و بیماران کرونایی این شهرستان مسئله ای برای پذیرش نداشتند، اما متاسفانه با عدم همکاری لاهوتی، کننده استان بیمارستان بلا استفاده مانده است. با وجودی که وی کننده لنگرود در مجلس است اما تا به امروز هیچ گونه کمکی به بیمارستان ومردم برای مقابله با ویروس کرونا نداشته است.

وی در پایان یاد آور شد: در صورتی که تجهیزات مناسب و استاندارد به دست کادر درمانی بیمارستان امینی نرسد، احتمال آلوده شدن آنان به ویروس کرونا وجود دارد. ما از مسئولین در خواست می کنیم تجهیزات لازم را به دست کادر درمانی برسانند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7893

به "کرونا در یک قدمی کادر درمانی بیمارستان امینی لنگرود ، بی تفاوتی نماینده مجلس به همشهریان!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در یک قدمی کادر درمانی بیمارستان امینی لنگرود ، بی تفاوتی نماینده مجلس به همشهریان!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید