پرداخت دو میلیارد تومان یاری هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و یاری های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت نموده است.

پرداخت دو میلیارد تومان یاری هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی

محمد شجاعان با اشاره به یاری های کمیته امداد برای یاری به ازدواج آسان و تأمین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، گفت: این نهاد سال گذشته بیش از دو میلیارد تومان برای ازدواج مددجویان تحت حمایت و نیازمندان یزدی از محل اعتبارات دولتی و یاری های مردمی همچون صدقه و زکات پرداخت نموده است.

وی با اشاره به پرداخت یاری هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی، اضافه کرد: طی این مدت 280 مورد یاری هزینه جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، 106 مورد یاری هزینه برای ازدواج مجدد زنان سرپرست خانوار، 52 مورد هدیه ازدواج برای یاری به امر ازدواج پسران تحت حمایت و 85 مورد یاری هزینه جهیزیه به نوعروسان نیازمند پرداخت شد.

شجاعان گفت: این نهاد همچنین سال گذشته 746 مورد لوازم ضروری زندگی ازجمله یخچال، بخاری، اجاق گاز، آبگرمکن و کولر به ارزش 373 میلیون تومان تهیه و به مددجویان تحت حمایت تحویل داد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، هم اکنون 23 هزار و 390 خانوار با جمعیت 47 هزار نفر از خدمات حمایتی کمیته امداد استان استفاده می نمایند. ایتام، بی سرپرستان، ازکارافتادگان، سالمندان و بیماران ازجمله مددجویان تحت حمایت این نهاد هستند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 12561

به "پرداخت دو میلیارد تومان یاری هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرداخت دو میلیارد تومان یاری هزینه ازدواج به 523 نیازمند یزدی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید