پخش کافه رادیو با محور جشنواره های فیلم و تئاتر فجر خبرنگاران

به گزارش مجله آزمون اول، برنامه کافه رادیو با محور جشنواره های فیلم و تئاتر فجر از 12 تا 22 بهمن روی آنتن رادیو جوان می رود.

پخش کافه رادیو با محور جشنواره های فیلم و تئاتر فجر خبرنگاران

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران، مهدی شاهرضایی تهیه کننده برنامه هنری فرهنگی کافه رادیو درباره رویکرد و فعالیت این برنامه در ایام جشنواره فیلم و تئاتر فجر بیان نمود: هم زمان با سی و نهمین جشنواره فیلم فجر، کافه رادیو در رادیو جوان در محل برج میلاد تهران برپا می گردد و هر روز از 12 تا 22 بهمن در میز های مختلف این کافه به اتفاقات روز جشنواره فیلم و تئاتر فجر خواهیم پرداخت.

وی با اشاره به اینکه این برنامه رادیویی به صورت زنده، در روز های جشنواره از ساعت 15 روی آنتن رادیو جوان می رود، اضافه کرد: این رویداد عظیم سینمایی سال جاری به دلیل شرایط ناشی از شیوع ویروس کرونا بر اساس شیوه نامه های بهداشتی مصوب ستاد ملی کرونا زمان بندی و اجرا می گردد؛ البته شبکه رادیویی جوان مانند هر سال و به صورت ویژه در محل کاخ جشنواره حضوری پررنگ دارد تا خبر های لحظه به لحظه این رویداد مهم را منعکس کند.

شاهرضایی حضور و مصاحبه با کارشناسان و منتقدین مطرح کشور را از اهداف مهم کافه رادیو دانست و گفت: در این کافه رادیویی چندین میز داریم؛ میز ویژه کافه رادیو سال جاری با اجرای زهره عبدالرحیم است که با هنرمندان و سینماگرانی که فیلم شان در جشنواره فجر حضور دارد، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی مصاحبه می نماید. در یک میز دیگر هر روز تاریخچه جشنواره فجر از ابتدای برگزاری را مرور می کنیم.

تهیه کننده برنامه کافه رادیو مطرح نمود: شاهین شجری کهن، مریم جلالی و حسن لطفی منتقدان و چهره های ثابت برنامه هستند که هر روز در استودیوی سیار در برج میلاد میزبان آن ها هستیم و علیرضا کنگرلو مجری برنامه درباره فیلم های اکران شده همان روز با آن ها به مصاحبه می پردازد.

برنامه هنری فرهنگی کافه رادیو کاری از گروه اندیشه رادیوجوان به تهیه کنندگی مهدی شاهرضایی و سیروس رجبی هر روز ساعت 15 به مدت 45 از شبکه رادیویی جوان روی موج FM ردیف 88 مگاهرتز پخش می گردد.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 23198

به "پخش کافه رادیو با محور جشنواره های فیلم و تئاتر فجر خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پخش کافه رادیو با محور جشنواره های فیلم و تئاتر فجر خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید