موقعیت های سرمایه گذاری در خراسان شمالی افزایش یافته است

به گزارش مجله آزمون اول، مدیرکل امور مالی و دارایی خراسان شمالی گفت: موقعیت های سرمایه گذاری در استان افزایش یافته و تا به امروز شاهد حضور هیئت های خارجی از کشورهایی نظیر چین، کره، سوییس، مجارستان و گرجستان برای آنالیز موقعیت و شرایط بوده ایم که امیدواریم منجر به سرمایه گذاری

موقعیت های سرمایه گذاری در خراسان شمالی افزایش یافته است

رضا بهمن پور در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در بجنورد بابیان اینکه نباید از طرح های سرمایه گذاری انتظار کوتاه مدت داشت گفت: ما در ستاد سرمایه گذاری شرایط را برای سرمایه گذاری فراهم می کنیم ولی ممکن است شروع فعالیت سرمایه گذار به علت استقرار و تجهیز، یک تا سه سال به طول بیانجامد.

بهمن پور گفت: سرمایه گذاران برای صرفه جویی در زمان انجام اموری چون اخذ مجوز و برطرف مسائل احتمالی، پیش از مراجعه به ادارات و دستگاه ها به ستاد سرمایه گذاری مراجعه نمایند تا در انجام امور تسریع و تسهیل گردد.

وی با اشاره سفر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه وبودجه کشور به استان گفت: با توجه به قول های آقای نوبخت در استان ازجمله تخصیص 100 درصدی اعتبارات سفر ریاست جمهوری، سال جاری سال خوبی ازنظر اعتباری خواهد بود.

بهمن پور گفت: طی سال های اخیر با توجه به محدودیت های اعتباری که وجود داشت اما با توجه به اعتبارات سفر رهبر انقلاب و همچنین سفر ریاست جمهوری به استان، تعادل اعتباری حفظ شد.

وی توضیح داد: 720 میلیارد تومان از اعتبارات 846 میلیارد تومانی سفر رهبری به استان در این دولت تخصیص یافته است. اعتبارات استان طی چند سال گذشته نیز نسبت به قبل با حساسیت و دقت بیشتری توزیع شده است.

وی با اشاره به شفافیت و انضباط مالی در اداره های استان اضافه کرد: با شفاف سازی های انجام گرفته و همکاری ادارات، معین شده است دستگاه های اجرایی استان حدود 228 میلیارد و 100 میلیون تومان مطالبه و حدود 200 میلیارد تومان هم بدهی دارند.

بهمن پور گفت: به منظور افزایش انضباط مالی و سلامت اداری، 30 درصد از دو هزار و 476 حساب دولتی در استان را که مازاد بر احتیاج بودند مسدود کردیم.

مدیرکل امور مالی و دارایی خراسان شمالی گفت: کارمندان خراسان شمالی کمترین میزان اضافه کاری را بین سایر استان ها دریافت می نمایند.

وی دلیل این امر را محدودیت بودجه جاری استان دانست و اضافه کرد: عدم پیش بینی هزینه های پشتیبانی بودجه سفر رهبری و عدم دریافت منابع پرداخت حقوق کارمندان جدیدالاستخدام از محدودیت های پیش روی ما در این بخش بود.

بهمن پور اعلام کرد: قرار است به میزان 70 ساعت اضافه کاری برای کارمندان در اعتبارات استان اضافه کرده گردد تا بخشی از مسائل برطرف گردد. اگر قول های آقای نوبخت در سفری که به استان داشت عملیاتی گردد مطالبات کارمندان از ادارات نیز سال جاری پرداخت می گردد.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7047

به "موقعیت های سرمایه گذاری در خراسان شمالی افزایش یافته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موقعیت های سرمایه گذاری در خراسان شمالی افزایش یافته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید