قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی

به گزارش مجله آزمون اول، وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی به دلیل کوشش برای پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، قدردانی کرد.

قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش با ارسال پیغامی از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی که این روز ها در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کرونا به طور شبانه روز تلاش می نمایند و از جان و زندگی خود می گذرند و برای درمان بیماران با وجود همه شرایط سخت و تهدید ها تلاش می نمایند، تقدیر و تشکر کرد.

در متن پیغام وزیر آموزش و پرورش آمده است:

به نام حضرت دوست

پرستاران، پزشکان و کارکنان محترم درمانی

سلام

اجازه می خواهم امروز نه به عنوان وزیر آموزش و پرورش بلکه به عنوان یک معلم، یا نماینده معلمان، چند سطری به منظور سپاس از حضور خستگی ناپذیرتان در خط مقدم حفظ و حراست از سلامتی مردمی بنویسم که به وقت نجات جانشان، نه از دینشان می پرسید و نه حتی از ملیتشان.

در این روز هایی که نه دستی به دوستی و نه آغوشی به گرمی نمی تواند حتی برای عزیزترین عزیزان باز گردد، در این روز هایی که همچون مسیح (ع) بی پروا دست شفا به سوی بیماران دراز می کنید و پذیرایشان هستید به قیمت جان!

می خواهم به بهانه سپاس از شما که بی احتیاج از این سپاس هستید برای شاگردان امروز مدرسه، نانوشته هایی از عشق و مسؤولیت در حرفه شما را ثبت و یادآوری کنم.

خاطرتان هست وقتی می پرسیدم می خواهید چه کاره شوید چگونه با شوق و با انگشتی اشاره به آسمان می گفتید: دکتر، پرستار

و امروز به یقین می توانم بگویم که این موهبت و مسؤولیت اگرچه از پی سال ها تلاش خستگی ناپذیرتان به دست آمده، اما به یقین برداشتن درد از دل دردمندان و پرستاری شان تا پای جان! مسؤولیتی نبوده که خداوند به بهای آموختن کتاب و جزوه به شما هدیه کند؛ بلکه بی گمان، انگشتی از آسمان به شما اشاره نموده! شما برگزیده شده اید برای همین روز های سخت! برای همین روز های تنهایی و برای روز هایی که انسان در جستجوی رحمت الهی در زمین دست به آسمان است و امیدوار!

بگذارید برایتان بنویسم: فرزندان عزیز ایران، صبر و استقامتتان، پایداری و مقاومتتان، گذشت و فداکاری تان در این روز های سخت، هرگز فراموشمان نمی گردد، امروز روز سخت امتحان است و شما به فضل الهی و دعای همه ما، از این امتحان الهی نیز سربلند و سلامت بیرون خواهید آمد.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7086

به "قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قدردانی وزیر آموزش و پرورش از پزشکان، پرستاران و کارکنان درمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید