سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، در حالی که قرار بود تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان از ساعت 16:15 امروز شنبه در استادیوم نقش دنیا به مصاف هم بروند، اعضای تیم سپاهان با تاخیر روانه استادیوم شدند.

سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم

رضا فتاحی سرپرست تیم سپاهان در این خصوص و اصرار طرفداران این تیم برای برگزاری مسابقه با حضور تماشاگران، گفت: سلامتی مهم است ولی من شب گذشته در مراسم هماهنگی پیش از مسابقه هم گفتم که بهتر است این بازی لغو گردد. بازی ما با استقلال در جام حذفی به خاطر آلودگی هوا لغو شد. اگر قرار به سلامتی است، این مسابقه هم باید لغو می شد.

وی ادامه داد: ما دو ساعت در هتل حبس بودیم و فیلم هایش هم موجود است. طرفداران ما حق دارند. این مسابقه ای است که شاید سرنوشت قهرمانی را معین کند. ما حتی پیشنهاد دادیم در همان روز که بازی معوقه استقلال با فولاد (28 اسفند) برگزار می گردد، ما هم با پرسپولیس بازی کنیم. حتی گفتیم حاضریم دو یا سه روز یکبار به میدان برویم ولی قبول نکردند.

سرپرست تیم سپاهان گفت: طرفداران ما حاضر بودند حتی در این مسابقه شرکت نکنیم و بازی سه بر صفر به سود حریف گردد ولی اعلام کردند که حتما باید به ورزشگاه برویم.

فتاحی در پاسخ به این سئوال که آیا بازی طبق قانون بعد از 30 دقیقه تاخیر برگزار می گردد؟ توضیح داد: بگذارید فعلا به ورزشگاه برسیم. فعلا در اتوبوس هستیم. (ساعت حدود 16:30)

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 6913

به "سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرپرست سپاهان: دو ساعت در هتل حبس بودیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید