خرید دیجیتالی بلیت های جشنواره موسیقی فجر ممکن شد

به گزارش مجله آزمون اول، به گزارش خبرنگاران، علاقه مندان به حضور در سی و یکمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر که از 21 تا 28 بهمن 94 برگزار می گردد می توانند با دانلود و نصب نرم افزار گیشه، بلیت اجراهای این جشنواره را تهیه نمایند.

خرید دیجیتالی بلیت های جشنواره موسیقی فجر ممکن شد

خرید بلیت های جشنواره موسیقی فجر از ساعت 15 امروز سه شنبه ششم بهمن ماه در نرم افزار گیشه امکان پذیر شده است.

گیشه نخستین نرم افزار کاربردی جامع خرید دیجیتال بلیت در ایران است که دسترسی به منابع متعدد و گسترده خرید الکترونیکی بلیت را برای کاربران فراهم می نماید و با استفاده از آن می توان اطلاعات و جزئیات مربوط به بلیت مورد احتیاج را مشاهده و خریداری کرد تا به این ترتیب از اتلاف وقت و هزینه برای خرید حضوری بلیت جلوگیری گردد.

همچنین نرم افزار گیشه، کاربران را در جریان برنامه تئاترها، کنسرت ها، فیلم های در حال اکران، گالری ها و برنامه های گردشگری قرار می دهد و امکان خرید و دریافت الکترونیکی بلیت به وسیله این برنامه را برای آنان میسر می نماید. امکان مشاهده فهرست دوره های آموزشی هنری و ثبت نام در این دوره ها نیز به وسیله گیشه امکان پذیر است.

دریافت جزییات هر برنامه از قبیل هنرمندان، عوامل، عکس ها، آواها، نشانی محل اجرا و نمایش آن روی نقشه و مسیریابی به وسیله نرم افزار کاربردی گیشه میسر است.

کاربران می توانند نرم افزار کاربردی گیشه را از صفحه اختصاصی آن در وب سایت ایرانسل به نشانی gisheh.irancell.ir و یا بازارهای اندرویدی Myket و کافه بازار دانلود و نصب نمایند.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7344

به "خرید دیجیتالی بلیت های جشنواره موسیقی فجر ممکن شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خرید دیجیتالی بلیت های جشنواره موسیقی فجر ممکن شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید