خبرنگاران توزیع 440 هزار لیتر محلول ضدعفونی در بازار دارویی آذربایجان غربی

به گزارش مجله آزمون اول، ارومیه- خبرنگاران- معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی گفت: طی یک ماه گذشته در راستای کاهش مسائل مردم، 440 هزار لیتر محلول ضدعفونی در بازار دارویی استان توزیع شده و در اختیار شهروندان قرار گرفته است.

خبرنگاران توزیع 440 هزار لیتر محلول ضدعفونی در بازار دارویی آذربایجان غربی

جلال غفارزاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: این محلول ها در سه نوبت در داروخانه های مرکز استان (ارومیه)، شمال و جنوب آذربایجان غربی توزیع شد تا شهفرایندان نگرانی در این خصوص نداشته باشند.

وی اضافه کرد: در حال حاضر که کمتر از یک ماه از شیوع بیماری کرونا در آذربایجان غربی می گذرد، بازار دارویی استان از محلول های ضدعفونی اشباع شده ولی ادامه فرایند تامین این اقلام همچنان در دستور کار است.

وی بیان نمود: این در حالی است که در بیشتر استان های کشور و بسیاری از کشورهای دنیا کمبود شدید محلول های ضدعفونی وجود دارد.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی آذربایجان غربی ادامه داد: در راستای افزایش تولید و تامین محلول های ضدعفونی در استان، 28 فقره پروانه برای واحدهای تولیدی صادر و این واحدها با حدبیشتر ظرفیت وارد مدار تولید شدند.

به گزارش خبرنگاران، آذربایجان غربی از جمله استان های پیروز در تامین اقلام بهداشتی مردم در روزهای شیوع بیماری کرونا به شمار می رود و بازار محلول های ضدعفونی و دستکش در این استان بدون تلاطم است.

همچنین طبق قول مسوولان، ماسک نیز در روزهای آینده برای مردم تامین خواهد شد.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8914

به "خبرنگاران توزیع 440 هزار لیتر محلول ضدعفونی در بازار دارویی آذربایجان غربی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران توزیع 440 هزار لیتر محلول ضدعفونی در بازار دارویی آذربایجان غربی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید