خبرنگاران بودن مسی مثل داشتن سه وزیر در شطرنج است

به گزارش مجله آزمون اول، تهران- خبرنگاران- کیکه ستین معتقد است که کهکشانی ها بیشتر از بارسلونا به نتیجه ال کلاسیکو فرداشب نیاز دارند و علاوه بر این، توصیف تازه ای از تاثیرگذاری لیونل مسی ارائه داد.

خبرنگاران بودن مسی مثل داشتن سه وزیر در شطرنج است

کاتالان ها با 2 امتیاز بیشتر از رئال مادرید، برای برگزاری ال کلاسیکوی برگشت به سانتیاگو برنابئو سفر می نمایند و سرمربی تازه وارد این تیم معتقد است که تیمی که تحت فشار است، رئال مادرید نام دارد.

ستین در نشست خبری پیش از ملاقات فرداشب گفت: گذشته هیچ تاثیری بر زمان حال ندارد زیرا هر بازی متفاوت با دیگری است. این ملاقات برای بهبود امتیازی ما در صدر جدول حائز اهمیت است اما شاید برای آنها معین نماینده نباشد اما کلیدی است زیرا اگر ما برنده شویم فاصله مان با آنها پنج امتیاز خواهد شد.

وی اضافه نمود: می دانم که بازی برابری در انتظار ما است اما شبیه ال کلاسیکوهای قبلی است. تا به حال این بازی ها را از روی مبل خانه ام یا روی سکوها تماشا نموده بودم.

ستین ادامه داد: این نبرد برای بسیاری از افراد بخشی بی اندازه هیجان انگیز از زندگی آنان خواهد بود. همه می خواهیم برنده باشیم و بازی خوبی ارائه دهیم.

وی در خصوص لیونل مسی نیز گفت: زمانی که شما مسی را دارید، مثل این است که در بازی شطرنج 2 یا سه وزیر داشته باشید.

این نخستین ال کلاسیکوی ستین در کسوت سرمربی بارسا است و در سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

وی در این باره تاکید نمود: بازی کردن با رئال در خانه آنها همواره خطرناک است. زمانی که بازی آغاز گردد، همه چیز فراموش خواهد شد و بازی در دستان بازیکنان خواهد بود. اگر ببریم بیشتر برای طرفداران مسرور خواهم شد. از مسوولیتی که داریم مطلع هستم. امیدوارم سه امتیاز بازی را بگیریم زیرا این نتیجه ما را به هدفمان یعنی فتح لالیگا نزدیک تر می نماید.

ستین چهارشنبه هفته گذشته زمانی که تیم تحت راهنمایی پپ گواردیولا رئال را در خانه شکست داد، در برنابئو حضور داشت و برای دقایقی با سرمربی اسبق آبی اناری ها گپ زد.

وی در خصوص این ملاقات گفت: برای دیدن گواردیولا نرفته بودم بلکه برای تماشای بازی رئال آنجا بودم. در حال بررسی باز بودیم و در ادامه این فرصت را داشتم تا کمی با گواردیولا حرف بزنم و در خصوص موضوعات زیادی صحبت کردیم. پیش از این نقشه ای را که وی برای بردن بازی طراحی نموده بود، دیده بودیم؛ کارهای بود که سیتی قادر بود آنها را انجام دهد و برای ما هم خوب بود و بعضی کارها هم بود که توجه ما را جلب نکرد.

ستین توضیح داد: گواریولا و من فقط رابطه خوبی داریم همین. می توانیم از تاکتیک های او برای بردن رئال استفاده کنیم.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: ایرنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 7321

به "خبرنگاران بودن مسی مثل داشتن سه وزیر در شطرنج است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بودن مسی مثل داشتن سه وزیر در شطرنج است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید