تعداد قربانیان کرونا در دنیا از 50هزار نفر گذشت

به گزارش مجله آزمون اول، آمارهای تجمیعی دولت ها در نقاط مختلف دنیا نشان می دهد که شمار قربانیان ویروس کرونا (بیماری کووید 19) در دنیا اکنون به بیش از 50هزار نفر رسیده است.

تعداد قربانیان کرونا در دنیا از 50هزار نفر گذشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آمارهای تجمیعی منتشرشده از سوی نهادهای دولتی در کشورهای مختلف دنیا نشان می دهد که شمار قربانیان ویروس کرونا در دنیا پنج شنبه شب به وقت تهران از مرز 50هزار نفر عبور نموده است.

ایتالیا با بیش از 13900 مورد مرگ ومیر بر اثر ابتلا به کرونا، بیشترین شمار قربانیان کرونا در دنیا را دارد و پس از این کشور، اسپانیا (بالغ بر 10 هزار مورد) و آمریکا (حدود 5400 مورد) در رتبه های دوم و سوم قرار دارند.

اما از لحاظ تعداد مبتلایان به کرونا، آمریکا با اختلاف بسیار زیادی نسبت به سایر کشورها، در رتبه اول دنیا جای گرفته است. بر اساس آمارهای رسمی، تا به امروز حدود 230 هزار فرد مبتلا به کرونا در آمریکا شناسایی شده اند.

بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی بیماری کووید 19که سازمان بهداشت دنیای (WHO) آن را بیماری همه گیر دنیای اعلام نموده است، تا به امروز در بیش از 200 کشور و قلمرو از قاره های مختلف دنیا شیوع یافته است.

پایگاه آماری Worldometers با استناد به آمارهای رسمی نهادهای دولتی و بین المللی دنیا، شمار مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا را تا ساعت 20:45 پنج شنبه شب به وقت تهران، بالغ بر 982 هزار نفر اعلام نموده است که انتظار می رود این رقم تا ساعاتی دیگر از یک میلیون عبور کند.

تا به امروز حدود 207 هزار نفر از مبتلایان به ویروس کرونا در دنیا سلامت خود را بازیافته اند و اقدامات درمانی برای بهبود 725 هزار نفر دیگر همچنان در جریان است.

.+

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9175

به "تعداد قربانیان کرونا در دنیا از 50هزار نفر گذشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان کرونا در دنیا از 50هزار نفر گذشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید