بوینس آیرس آرژانتین

به گزارش مجله آزمون اول، آرژانتین کشوری زیبا و تاریخی در آمریکای جنوبی است و شهر بوینوس آیرس نیز یکی از پرطرفدارترین شهرهای این منطقه می باشد. شهر بوینس آیرس به دلیل جذابیت های که دارد سالانه گردشگران زیادی را به سمت خود جذب میکند. این شهر حتی لقب پاریس آمریکای جنوبی را نیز دارد. این شهر با داشتن کافه های گوناگون و شبهای زنده، شکل و شمایل اروپایی به خود گرفته و گردشگران در طول اقامت در این شهر نهایت لذت را خواهند برد.

بوینس آیرس آرژانتین

قبل از سفر به هر نقطه ای از دنیا داشتن اطلاعات کافی درباره جاذبه هایی که در آن مقصد وجود دارد به شما یاری خواهد نمود تا سفر بهترین را تجربه کنید. در راهنمای سفر به بوینس آیرس خبرنگاران میخواهد تا اطلاعاتی را درباره شهر بوینس آیرس آرژانتین در اختیار شما قرار دهد.

آب و هوای بوینس آیرس

با توجه به شرایط جغرافیایی که بوینس آیرس این شهر آب و هوای نیمه نیمه گرمسیری دارد و هر چهار فصل را می توانید در آن ببینید. دمای هوا در فصل تابستان بسیار گرم و مرطوب است و در فصل زمستان بادهای سرد و خشکی دارد.

مکان های دیدنی بوینس آیرس

پورتو مادرو | Puerto Madero

ساختمان های شیک خط ساحلی پورتو مادرو، یکی بزرگترین پروژه های توسعه شهری در پایتخت آرژانتین می باشد. پورتو مادرو در اواخر قرن 19 به عنوان بندر اصلی بوینس آیرس افتتاح شد، اما به زودی به علت کارآمد نبودن برای کشتی های بزرگ، منسوخ شد و امروزه به دلیل وجود ساختمان های زیبا، ، رستوران ها، مغازه ها و محل های اقامت فراوان، به یکی از زیباترین بخش های این شهر تبدیل شده است. قدم زدن در پورتو مادرو یک راه عالی برای صرف یک بعد از ظهر لذت بخش در این بندر زیبا است.

موزه ملی هنرهای زیبا

موزه ملی هنرهای زیبا واقع در منطقه Recoleta، یکی از زیباترین مناطق این شهر است و بازدید از آن برای مسافران بسیار جذاب خواهد بود. موزه ملی هنرهای زیبا محلی است برای نگهداری آثار برجسته هنرمندان اروپایی و آرژانتینی است. این موزه مجموعه ای از آثار هنری مربوط به قرون وسطا تا قرن بیستم آرژانتین را به نمایش گذاسته است.

باغ گیاه شناسی کارلوس تیز

کارلوس تیز یک هنرمند معروف فرانسوی بود که قرن نوزدهم و اوایل قرن بیستم، چهره شهر را تغییر داد. و تخت نظارت او تعداد زیادی از پارکهای شهر توسعه یافتند و یا بازسازی شدند اما باغ گیاه شناسی پروژه اصلی او بود. این باغ در منطقه پالرمو واقع شده و در نزدیکی باغ وحش این شهر قرار گرفته و دارای بیش از 5000 گونه از گیاهان مختلف است. بازدید کنندگان معتقد هستند که این پارک، یک محل عالی برای فرار از سر و صدای پایتخت و شلوغی آن است.

محله قدیمی بوینوس آیرس

مسافران که علاقه مند هستد تا در کافه ها و ستوران های قدیمی این شهر ناهار بخورند و از قدم زدن در کوچه پس کوچه های آن لذت ببرند، باید سری به محله قدیمی شهر بوینوس آیرس بزنند. کافه تورتونی، قدیمی ترین و معروف ترین کافه آرژانتین در این محله قرار گرفته است. تورتونی یک شخص فرانسوی بود که در سال 1858 پس از راه اندازی یک کافه در پاریس مشابه آن را در بوینس آیرس ساخت و این کافه مکان بسیار خوبی برای لذت بردن از نوشیدن قهوه با دوستان و همچنین ملاقات با هنرمندان و نویسندگان و نقاشان این شهر است. همچنین محل خوبی برای دیدن پایکوبی تانگو است که توسط رقاصان حرفه ای در این مکان اجرا می گردد.

در این ویدئو شما را بیشتر با حال و هوای شهر بوینوس آیرس آشنا می کنیم

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: ساعت پرواز قرن
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 5890

به "بوینس آیرس آرژانتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بوینس آیرس آرژانتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید