آنالیز دوباره شرایط علیرضا کریمی، این بار کار به جراحی می کشد؟

به گزارش مجله آزمون اول، با توجه به تعویق یک ساله المپیک، شرایط جسمانی علیرضا کریمی بار دیگر مورد آنالیز قرار خواهد گرفت تا در صورت لزوم جراحی زانو انجام گردد.

آنالیز دوباره شرایط علیرضا کریمی، این بار کار به جراحی می کشد؟

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، علیرضا کریمی نایب قهرمان وزن 92 کیلوگرم مسابقات جهانی کشتی 2019 نورسلطان که بعد از این رقابت ها تغییر وزن داد و برای تجربه المپیک به وزن 97 کیلوگرم رفت، در مسابقات باشگاه های جهان در بجنورد از ناحیه رباط زانو دچار آسیب دیدگی شد.

بلافاصله بعد از بازگشت او و حسن یزدانی به تهران، دکتر کیهانی شرایط زانوی کریمی را آنالیز کرد و تجویز دو MRI با فاصله چند روز، تشخیص پارگی بخشی از رباط را به همراه داشت.

اگر این کشتی گیر زانویش را جراحی می کرد با توجه به طول درمان، حضور در المپیک را از دست می داد، به همین دلیل مقرر شد که با فیزیوتراپی و روش هایی غیر از جراحی، زانویش را تقویت و تا المپیک با همین شرایط سر کند.

کریمی بعد از تعطیلی اردوی تیم ملی به دلیل کرونا، در مصاحبه ای خاطرنشان کرد که تمرین کشتی را هم استارت زده اما حالا که شیوع گسترده ویروس کرونا در جهان، المپیک را یک سال به تعویق انداخته، به نظر می رسد اگر همچنان تجویز پزشک متخصص، جراحی باشد، کریمی فرصت لازم برای این کار و بازگشت به میدان تا المپیک را خواهد داشت.

به همین دلیل قرار است او بار دیگر مورد معاینه دکتر کیهانی قرار بگیرد تا در خصوص شرایط آینده اش تصمیم گیری گردد.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 9435

به "آنالیز دوباره شرایط علیرضا کریمی، این بار کار به جراحی می کشد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز دوباره شرایط علیرضا کریمی، این بار کار به جراحی می کشد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید