اعمال سختگیری ها در شهر قرمز اندیمشک برای مقابله با کرونا

به گزارش مجله آزمون اول، خبرنگاران/خوزستان فرماندار اندیمشک با اشاره به اعلام شرایط قرمز در این شهر از مسدود شدن تمامی مبادی ورودی به اندیمشک اعم از استانی و شهری اطلاع داد.

اعمال سختگیری ها در شهر قرمز اندیمشک برای مقابله با کرونا

پیمان جهانگیری در گفت وگو با خبرنگاران، با اشاره به اعلام شرایط قرمز در اندیمشک و اعمال سختگیری های بیشتر در این شهرستان، اظهار کرد: تا به امروز همه سختگیری های مورد احتیاج برای مقابله با کروناویروس را اعمال نموده ایم. تمام مبادی ورودی به شهر اندیمشک بسته شده و بازار و همه اصناف به جز اصناف ضروری تعطیل شده اند.

وی اضافه کرد: تردد بین شهری نیز ممنوع شده و به خودروهای غیربومی اجازه ورود به اندیمشک داده نمی گردد و هر خودروی غیربومی که وارد اندیمشک گردد، 500 هزار تومان جریمه و یک ماه توقیف خواهد شد.

فرماندار اندیمشک گفت: آزادراه پل زال - اندیمشک، ورودی خوزستان از اندیمشک محسوب می گردد که ورودی از این جهت نیز کاملا مسدود شده و به جز خودروهای پلاک خوزستان، دیگر پلاک ها اجازه ورود به استان را ندارند و با این اعمال محدودیت، خوشبختانه شاهد کاهش 78 درصدی ورودی ها نسبت به مشابه سال گذشته بوده ایم.

جهانگیری ادامه داد: همچنین اگر کسی قصد خروج از اندیمشک را دارد، تا اطلاع ثانوی دیگر اجازه برگشت را ندارد.

وی توضیح داد: همه اقدامات مورد احتیاج از جمله گندزدایی و ضدعفونی شهر صورت گرفته و اگر تا یکی دو هفته آینده مردم همچنان در خانه ماندن را رعایت نمایند، شرایط بهتر می گردد. البته این سختگیری ها باید در همه استان اعمال گردد نه در یکی دو شهرستان.

یزد بلاگ: یزد بلاگ | جذابیت های تاریخی و اقلیم شهر جهانی یزد

انوار بلاگ: انوار بلاگ | انجمن و وبلاگ های انوار

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 8991

به "اعمال سختگیری ها در شهر قرمز اندیمشک برای مقابله با کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعمال سختگیری ها در شهر قرمز اندیمشک برای مقابله با کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید