آشنایی با شهربازی ویالند استانبول ترکیه

به گزارش مجله آزمون اول، شهربازی ویالند در استانبول یکی از بزرگترین شهربازی های استانبول است. در این مقاله از خبرنگاران با این شهربازی ترکیه بیشتر آشنا شوید .

آشنایی با شهربازی ویالند استانبول ترکیه

شهربازی ویالند، اوج هیجان در استانبول

استانبول یکی از جذاب ترین شهرهای توریستی محسوب می گردد، که برای سفر به آن تمامی فصول سال می تواند بسیار مناسب باشد.

در این شهر دوست داشتنی علاوه بر جاذبه های تاریخی و بنای ارزشمند، جاذبه های مدرن و هیجان انگیزی هم در سال های اخیر در این شهر ساخته شده که جذابیت آن را دوچندان نموده است.

یکی از این جاذبه ها شهربازی ویالند استانبول است که برای یک تفریح نیم روزی بسیار جالب و هیجان انگیز است، با توجه به این که اغلب ایرانی ها هنگام سفر به استانبول بیشتر وقت خودشان را صرف خرید در مراکز خرید می کنند بهتر است تا کمی هم به سمت این جاذبه های هیجان انگیز بروند تا با تجربه های هیجان انگیزی که بدست می آورند سفری به یاد ماندنی در ذهنشان ثبت کنند.

در ادامه این مطلب در همراه با ما باشید تا بیشتر با شهربازی ویالند استانبول آشنا شوید.

شهربازی ویالند استانبول

جهانیی از تفریح و هیجان را می توانید در شهربازی ویالند استانبول تجربه کنید، این مجموعه یکی از بزرگترین شهربازی های استانبول و همینطور بهترین پارک موضوعی است که در کشور ترکیه وجود دارد.

جالب است بدانید که از شهربازی ویالند استانبول به عنوان دیزنی لند ترکیه یاد می گردد و مجموعه ای از بازی های هیجان انگیز و مختلف را در اختیارتان قرار می دهد.

این شهربازی هیجان انگیز و جالب در سال 2015 از میان 800 پارک موضوعی که در اروپا وجود دارد مقام پنجم را کسب کرد.

در پایان خوب است بدانید که درست در کنار شهربازی استانبول، مرکز خرید معروف و بزرگی به همین نام واقع شده است که می تواند ساعات باقی مانده روز شما را به خودش اختصاص دهد و بنابراین با یک تیر، دو نشان خواهید زد.

نام قدیمی شهربازی ویالند استانبول در گذشته اسفانبول بوده که از بزرگترین و بهترین شهرهای این شهر به شمار می رود و مساحت آن برابر با 200 هزار مترمربع بوده است.

تقریبا 5 سال از زمان افتتاح این شهربازی می گذرد و مجموعه از بازی های هیجان انگیز و جذابی را در خود جای داده است.

زمانی که شهربازی ویالند استانبول را برای تفریح انتخاب می کنید، فرصت آن را دارید تا در میان بیش از بیست بازی گردش کنید و برای چند ساعت، رنگی از شور و هیجان به استانبول گردی خود بزنید.

به غیر از بازیهای هیجان انگیزی و جالبی که در این پارک موضوعی استانبول یا همان شهربازی ویالند استانبول وجود دارد امکانات دیگری نظیر کافه ها و رستوران های متعددی هم وجود دارد و همچنین فروشگاه هایی برای خرید سوغاتی و سالن هایی برای برگزاری مراسم های مختلف در نظر گرفت شده تا تمامی نیازهای مسافران را پوشش دهند.

آشنایی با بخش های مختلف شهربازی ویالند استانبول

در ادامه این مطلب ما به بازی هایی که در این شهربازی وجود دارد و همینطور تمامی امکانتی که در آن برای توریستان فراهم آورده شده است نیز اشاره خواهیم کرد.

ترن نفس گیر | Nefekesen شهربازی ویالند استانبول

هنگامی که تازه وارد شهربازی ویالند استانبول می شوید، یکی از هیجان انگیز ترین وسایل بازی این پارک را که ترن هوایی نفس گیر است را خواهید دید.

با این ترن، در کسری از ثانیه اوج هیجان را تجربه می کنید و تنها در 3 ثانیه، به سرعت 110 کیلومتر در ساعت خواهید رسید! باید بدانید که برای استفاده از این بازی حداقل قدتتان باید 140 سانتی متر باشد و از لحاظ جسمانی توانایی تحمل هیجان بالا را داشته باشید.

چرخش 360 شهربازی ویالند استانبول

دیگر وسیله بازی هیجان انگیزی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد بازی چرخش 360 است که لذت هیجان بالا را می توانید با آن تجربه کنید.

وقتی سوار این دستگاه مرتفع و ستاره ای شکل می شوید، ابتدا حرکات بالا و پایین اهرم مرکزی را خواهید دید؛ اما عجله نکنید.

باید بدانید که برای استفاده از این بازی حداقل قدتتان باید 140 سانتی متر باشد و از لحاظ جسمانی توانایی تحمل هیجان بالا را داشته باشید.

رودخانه وحشی | Çilgin Nehir شهربازی ویالند استانبول

رودخانه وشحی از دیگر بازی های هیجان انگیزی است که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد و می توانید سوار بر موج های خروشان آن شوید و تفریح بی نظیری را با استفاده از آن تجربه کنید.

ظرفیت قایق های گرد این رودخانه تا 9 نفر هم می رسد و بنابراین می توانید با کل دوستان و خانواده خود، در این ماجراجویی شرکت کنید. مسافت رودخانه وحشی تا 700 متر می رسد و در میان جهت، از آبشاری جالب نیز عبور می کند.

برج عدالت | Adalet Kulesi شهربازی ویالند استانبول

یکی دیگر از گزینه های هیجان انگیزی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد برج عدالت است. برای تجربه لذت این جاذبه fhdn بر روی جایگاه بنشینید، کمربند خود را محکم کنید و با پروازی کم ارتفاع اما سریع، به بالای برج برسید.

برج عدالت در مجموع 50 متر ارتفاع دارد و برای آن که بتوانید هیجان آن را لمس کنید، باید قدتان بیش از 130 سانتی متر باشد.

ساعات کار: 10:30 - 21:30

سرسره وایکینگ | Viking شهربازی ویالند استانبول

چهارمین بازی محبوب در جهان سرسره وایکینگ است که در آن می توانید هیجان بالایی را تجربه کنید. سرسره وایکینگ شما را در سقوطی غیر قابل پیش بینی و 15 متری سهیم می کند و اگر دوست دار هیجان و سرعتید، محال است بتوانید از خیرش بگذرید.

ترن ماجراجو | Maceraperest شهربازی ویالند استانبول

یکی دیگر از گزینه های هیجان انگیزی که در شهربازی ویالند استانبول وجود دارد ترن ماجراجویی است. ترن ماجراجو، با ارتفاعی 30 متری و سرعتی بالغ بر 80 کیلومتر در ساعت، تجربه جدیدی در این شهربازی خواهد بود که به شما پیشنهاد می گردد.

توریست کوچک | Minik Kaşifler شهربازی ویالند استانبول

توریست کوچک هم به اندازه موارد قبلی دارای هیجان نیست اما خوب به نوبه خودش جذاب است و شما می توانید دست فرزندان را بگیرید و وارد این تونل جذاب و رنگارنگ شوید.

با پیاده روی کوتاه و 160 متری چقدر برای بچه ها سرگرم کننده است و می توانید با فرهنگ های مختلف در این منطقه آشنا شوید.

پرندگان دیوانه و سفر جذاب | Çilgin Kuşlar شهربازی ویالند استانبول

یک بازی جالب و مهیج برای بچه ها در شهربازی ویالند استانبول به نام پرندگان دیوانه وجود دارد که با نورپردازی های سه بعدی و تصاویر سه بعدی و تصاویر جذاب شخصیت های انگیری بردز تزئین شده است و برای بچه ها بسیار جذاب می باشد.

خوب است بدانید که این بازی به گونه ای ساخته شده که برای استفاده از افراد کم توان جسمی و سوار بر جایگاه چرخدار نیز مناسب باشد.

سافاری تونل | Safari Tüneli شهربازی ویالند استانبول

حتما زمانی که وارد یک جهت تاریک و ناشناخته می شوید برایتان بسیار جالب و حیرت آور است، پس زمانی که به این شهربازی رفتید توجه داشته باشید که به سافاری تونل هم برید و یک تجربه هیجان انگیز را برای خودتان رقم بزنید.

یک ساعت گشت و گذار در این سافاری تونل، به شما این امکان را می دهد تا خاطراتی مفرح را با خود به خانه ببرید.

روزی روزگاری استانبول | Bir Zamanlar İstanbul شهربازی ویالند استانبول

کافیست وارد این خیابان شوید تا استانبول قدیم را از نزدیک ببینید. خیابان ها، مغازه ها، خانه ها، فواره ها و آبنماها، همگی به شکل بافت سنتی استانبول ساخته شده اند و این امکان را برای شما فراهم می کنند تا گشتی در دل تاریخ بزنید.

دیگر بازی هایی که در این شهربازی می توانید انجام دهید را در زیر به طور احتصار آورده ایم:

قطار سریع السیر| Bulut Eksperesi ،رویای فاتح | Fatihin Rüyas ،قطار معدنچی کوچک | Küçük Madenciler ،چرخ و فلک | Atli Karinca ،آتش نشان قهرمان | Kaharaman İtfaiyeciler ،قصر تاب ها | Saray Salincagi ،اتاق جادو | Sihirli Oda ،جت اسکی | Jet Ski ،بچه ها چرخان | Uçan Çocuklar ،ماشین کوبنده | Çarpisan Arabalar

امکانات شهربازی ویالند در استانبول

در شهربازی ویالند استانبول امکانات رفاهی متناسبی وجود دارد که شرایط تفریح را برای توریستان راحت می کند.

از جمله امکاناتی که در این شهربازی برای وجود دارد میز اطلاعات جهت این که هر سوالی داشتید بپرسید، وای فای رایگان، فروشگاه های متنوع برای خرید، نقشه ویالند، قطار شهربازی و همینطور سرویس هایی که برای توریست در این پارک در اختیار شما قرار می گیرد.

دسترسی به شهربازی ویالند در استانبول

به منظور دسترسی به شهربازی ویالند در استانبول می بایست خودتان را به منطقه ایوب برسانید که برای این کار راه های متفاوتی نظیر اتوبوس، مترو، تاکسی یا تورهایی که برای گشت و گذار در ویالند به طور اختصاصی برگزار می گردد نیز بهره ببرید.

آدرس شهربازی ویالند در استانبول

آدرس شهربازی ویالند در استانبول :

Yeşilpınar Mahallesi, Şehit Metin Kaya Sk. No:11, 34065 Eyüp/İstanbul, Turkey

سفر به تایلند: سفر به تایلند | تور تایلند ارزان، تور لحظه آخری، تور نوروز 98، بهار، تابستان، پاییز، زمستان را همراه ما باشید.

ساری فان: ساری فان | مجله سرگرمی،خبری و آموزشی اینترنتی

منبع: مجله دلگرم
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 1 شهریور 1400 گردآورنده: quiz1.ir شناسه مطلب: 15704

به "آشنایی با شهربازی ویالند استانبول ترکیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با شهربازی ویالند استانبول ترکیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید